مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی 458مورد تخلف بهداشتی درصنف های مختلف را ثبت و برای رسیدگی به آن تشکیل پرونده داده اند.


تشکیل458پرونده تخلف بهداشتی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ مرتضی ممیزی برآن است این تعداد تخلف در سال 94 ضمن برگزاری گشت های مشترک و همچنین دریافت شکایات مردمی ،ثبت و در شعب ویژه بهداشت،دارو و درمان تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: با متخلفان پرونده های بهداشتی برابر مقررات برخورد قانونی صورت گرفته و میزان جریمه نقدی متهمین بیش از 872 میلیون ریال می باشد.

ممیزی همچنین به فروش لباس های غیربهداشتی در دوشنبه و جمعه بازار استان اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه فروش این لباس ها ضمن اینکه سلامت شهروندان عزیز را به خطر می اندازد به اقتصاد استان نیز ضربه می زند ،برخورد جدی باعرضه کنندگان اجناس تاناکورا صورت گرفته است .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی با افراد و اصنافی که به فروش لباس های تاناکورا اقدام می کنند برخورد جدی می کند و در صورت بی توجهی صنف مربوطه را پلمب خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تخلفات ، بهداشتی ، قاچاق ، زنحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.