مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه از برگزاری دو همایش ملی"غدیر پژوهی" و "نجات بخشی و آینده جهان" در روزهای 11 و 12 اسفندماه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه؛ بهروز همتی گفت: این دو همایش مقاله محور بوده که فراخوان آن در سراسر کشور اعلام شدهو علاقمندان تا 25 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش بفرستند.

همتی افزود: تاکنون به دبیرخانه هریک از این دوهمایش بیش از 50 مقاله ملی ارسال شده است.

وی گفت: از 25 بهمن ماه و با اتمام فرصت ارسال مقالات، تاپنجم اسفندماه کار داوری آثار انجام شده و با برگزاری اختتامیه این دو همایش در روزهای 11و 12 اسفندماه از مقالات برگزیده تجلیل می‌شود.

همتی در ادامه با بیان اینکه در زمینه منجی گرایی و آینده جهان اسلام نتوانسته‌ایم تولیدات متناسب با نیاز روز بویژه برای نسل جوان ارائه دهیم، گفت: در حال حاضر تئوری شاخصی که برخی در جهان آن را مطرح کرده‌اند تئوری "پایان تاریخ" است که یک بار سال 2012 ، یک بار سال 2014 و در حال حاضر هم سال 2024 را به عنوان پایان جهان عنوان کرده‌اند.

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه گفت: این درحالیست که ما معتقدیم جهان انتظار آمدن منجی خود را می‌کشد و پایان جهان نابودی همه چیز نیست و باید در زمینه این مسائل، مطالب و محتویاتی را به نسل جوان ارائه کنیم.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، همایش ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.