معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه تقویت فرهنگ انقلابی در جامعه را امری ضروری دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای تقویت این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام مهدی محمدی‌فر انتقال فرهنگ انقلابی به نسل حاضر را حائز اهمیت دانست و گفت: آشنا ساختن جوانان با علمای انقلاب که در رأس آن ها بنیانگذار انقلاب اسلامی است جامعه را در برابر آسیب ها و هجمه های دشمن بیمه خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های آینده گفت: برای دستیابی به این مهم باید جوانان امروز  را با انقلاب و ابعاد مختلف آن آشنا کرد.

وی سپس با اشاره به برپایی نمایشگاه «شمس و قمر» به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر  ابراز امیدواری کرد: برپایی این نمایشگاه بتواند گوشه ای هرچند کوچک از انقلاب و فرهنگ آن را به حوزویان استان انتقال دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «شمس و قمر» با محوریت انقلاب اسلامی و معرفی مکتب و مجاهدت های امام خمینی (ره) در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برپا شده است، گفت:نمایشگاه «شمس و قمر» از اول دهه فجر آغاز و تا پایان 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.