تیم بهشهر در پایان مسابقات جام بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد قهرمان شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  پس از تیم میزبان که با ۶۲ امتیاز، صاحب این عنوان شد، تیم داغستان با ۵۷ امتیاز دوم و تیم تهران با ۴۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
 
در وزن 55کیلو گرم  عباس ماگمادوف از داغستان اول  شد شاخ بانف عبدالله از داغستان دوم  و حسین خدیور بیمه رازی شهید هاشمی نژاد و کاوه رحمت آبادی از شهریار سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۶ کیلو گرم نیز محمد متقی نیا از خراسان رضوی اول ، مجتبی عموزاد بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر دوم و میلاد حسینی پور ازگیلان وسایپولا علی بولاتف از داغستان سوم شد.

در وزن 84 کیلو گرم حاجی محمد نجم الدین اف از داغستان صاحب گردن آویز طلا شد ، مجتبی شاهانی از تهران دوم و آرش نیرآبادی از گلستان و سید محمد حسین میرباغبان از تهران سوم شدند .

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم  محمد مرادی از کرمانشاه اول ، محسن سیر از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر دوم و صابر کولیوند از تیم آزاد و شایان جلیل زاده از توابع تهران سوم مشترک شدند.
در پایان مسابقات ،نتایج تیمی طوری رقم خورد که  بیمه رازی اول ، داغستان دوم و تهران مقام سوم این مسابقات به خودشان اختصاص دادند.

روز اول این دوره از مسابقات نیز بیش از ۱۱۵ کشتی‌گیر روی تشک رفتند. در رقابت‌های روز اول در وزن ۵۰ کیلوگرم، محمدخان از داغستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی فاتحی از توابع تهران دوم شد و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر و علی عباس رضازاده از آذربایجان به‌طور مشترک سوم شدند.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، احمد عبدالله از داغستان با برتری مقابل توفیق صادق لی از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد. در این وزن علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان سوم شدند.

 در وزن ۷۴ کیلوگرم، جمال عبادی از نفت امیدیه خوزستان قهرمان شد، ماگمادو آسترودین از داغستان نایب‌قهرمان شد و صادق پاریاب از گیلان و نیما اشفاقی از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر عنوان سوم مشترک این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم، سیدامیرحسین میرباباشاهی از گیلان قهرمانی را به خود اختصاص داد، دانیال شریعتی دوم شد و شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی اصغر اکبری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد به‌طور مشترک شوم شدند.
 
تیم اخلاق این دوره از مسابقات هم  تیم کردستان شناخته شد .
 
سیزدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: جام ، ملی ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.