هفته پنجم لیگ برتر تکواندو شب گذشته پنجشنبه 15 بهمن در خانه تکواندو به پایان رسید و تیم شهرداری ورامین همچنان صدر نشین باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم، چهارم و پنجم از مرحله برگشت چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 9 تیم گيتی پسند اصفهان، هيات تكواندو استان قزوين، شهرداري ورامين، ياسين پيشرو قم، لوازم خانگي كن، دانشگاه آزاد، شهداي ساري، پاس قوامين و سونيا، از صبح دیروز (پنجشنبه) در خانه تکواندو آغازشد و در پایان این رقابت ها صدرجدول رده بندی این رقابت ها بدون تغییر باقی ماند.

در پایان هفته سوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو تیم شهرداری ورامین 5 بر 3 بر گیتی پسند اصفهان غلبه کرد، دانشگاه آزاد 5 – 3 شهدای ساری را مغلوب کرد، ياسين پيشرو قم 6 -2 لوازم خانگی کن را شکست داد و تیم هیات تکواندو استان قزوین 6 – 2 سونیا را مغلوب کرد.
در این هفته تیم پاس قوامین استراحت داشت.

در پایان هفته چهارم نیز تیم شهرداری ساری به قرعه استراحت خورد و پاس قوامین 5 – 3 لوازم خانگي كن را و تیم یاسین پیشرو قم 6 – 2 هیات تکواندو استان قزوین را مغلوب کرد، همچنین دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین با نتیجه 4-4 مساوی کردند و سونیا یک بر7 مغلوب گیتی پسند اصفهان شد.

در پایان هفته پنجم ازمرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو نیز پاس قوامین 7بر یک هیات تکواندو قزوین را و دانشگاه آزاد اسلامی 8 بر صفر سونیا را شکست دادند.همچنین یاسین پیشرو قم 6- 2 گیتی پسند اصفهان را مغلوب کرد و شهدای ساری 2- 6 نتیجه را به شهرداری ورامین واگذار کرد. تیم لوازم خانگی کن به قرعه استراحت خورد.

در پایان این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با 11 برد، یک تساوی، یک باخت و کسب 34 امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد با 9 برد، دو تساوی، یک باخت و29 امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با 8 برد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم و تیم یاسین پیشرو قم (22 امتیاز) باسه پیروزی ارزشمند در این هفته دو پله صعود کرد و به رده چهارم رسید، لوازم خانگی کن(16 امتیاز) با دو باخت یک پله سقوط کرد و در رده پنجم قرار گرفت، شهدای ساری (15 امتیاز) ، گیتی پسند اصفهان (14 امتیاز)، هیات تکواندو استان قزوین و تیم سونیا (3 امتیاز) در رده های ششم تا نهم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار