قم؛

کنترل فضاي مجازي در آستانه انتخابات توسط پلیس قم

فرمانده انتظامي استان از اهتمام پليس نسبت به کنترل فضاي مجازي در آستانه انتخابات خبر داد و گفت:پليس کاملاً هوشيار است و اگر تخلف و يا جرمي صورت بگيرد با جديدت با آن برخورد مي کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار"کاظم مجتبايي"با اشاره به تبليغات کانديدهاي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي در فضاي مجازي، اظهارداشت:فضاي مجازي بستري است که اگر افراد در تبليغات شان صادقانه عمل کنند انتخاب مردم راحت تر شده و اگر عده اي اهداف صنفي و گروهي داشته باشند طبيعي است که ذهن ها منحرف مي شود.
وي تاکيد کرد:مهم اين است که ما براي بهره برداري از اينترنت مصداق و معيار را شناخته تا دچار انحراف نشويم.   
 
فرمانده انتظامي استان سپس با اشاره به اهتمام پليس نسبت به کنترل فضاي مجازي در آستانه انتخابات، گفت:طبيعي است در زمان انتخابات فعاليت ها در اين فضا بيشتر مي شود و پليس کاملاً هوشيار و مسلط است و اگر تخلف و يا جرمي صورت بگيرد با جديدت آن را دنبال و برخورد مي کند.
 
وي در ادامه و در پاسخ به اينکه اخبار رسانه ملي بهتر است يا رسانه هاي نوشتاري، تصريح کرد:آنچه که اسلام و دين توصيه مي کند اينکه همه اخبار را گوش داده و بهترين آن را انتخاب کنيد، مهم اين است که معيارمان چيست اگر آن را خوب شناختيم تفاوتي نخواهد داشت.
 
فرمانده انتظامي استان قم تاکيد کرد:هرچه رسانه بي طرف مسائل را مطرح و در چارچوب و آن خطوطي که نظام مشخص کرده حرکت کند مردم بيشتر اطمينان مي کنند.
 
سردار مجتبايي افزود:اگر اخبار از چاشني سرعت و صداقت برخوردار باشد، مطمئناً مردم سراغ کساني که تنها کارشان مخابره اخبار منفي است، نخواهند رفت.
 
پایان پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.