فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان پارس‌آباد در ۳ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ مهدی احمدی در جلسه پشتیبانی راهیان نور دانش‌آموزی پارس‌آباد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک الگوی تمام نمای اسلام بود که توانست با تاسی از آموزه‌های دینی و اسلامی کشور را از سلطه بیگانگان و دست‌نشانده‌های آنها خارج کند.

وی با تشریح آغاز مبارزات امام راحل بر علیه طاغوت و مجاهدت‌های بی نظیر ملت بزرگ ایران بیان کرد: پیروزی این انقلاب و 8 سال دفاع مقدس حاصل خون پاک هزاران شهیدی است که در راه دفاع از کیان نظام اسلامی جانانه دفاع کرده و خون خود را برای اعتلای انقلاب اسلامی نثار کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: وظیفه مسئولان تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ بسیار بزرگ به نسل جدید است و این فرهنگ در بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در بین آنها ترویج می‌شود که باید تلاش و جدیت بر تداوم و گسترش اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور باشد.

احمدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را به همکاری و همدلی با ناحیه مقاومت بسیج در اعزام راهیان نور دانش‌آموزی فراخواند و گفت: 2 هزار و 500 هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان پارس‌آباد در 3 مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که مساعدت مسئولان بیش از پیش ضروری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.