گرامیداشت یاد و خاطره 156 شهید بهمن‌ ماه قزوین و حومه مربوط به عملیات‌های‌ پیروزمند والفجر مقدماتی و ... که در این ماه‌ به شهادت رسیدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین ؛در این یادواره، همچنین 74 تن از والدین شهدا که طی بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته شده است.

حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌موینی امام جمعه‌ محمدیه در این مراسم یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: آحاد جامعه ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهیدان را فراموش نمی‌کنند زیرا امنیت و آرامش خود را مدیون آنان هستند.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا باید همواره با اجرای برنامه‌های مختلف در جامعه زنده نگه داشته شود، بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها از مهم‌ترین این برنامه‌ها است تا آحاد جامعه بیشتر با سیره و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

امام جمعه‌ محمدیه افزود: آحاد جامعه با حرکت کردن در مسیر شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس می‌توانند از انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان محافظت کنند.

در پایان مراسم مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر قزوین با حضور بر مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه و مقاومت آنان و ایثارگران را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.