کربی مدعی شد: روسها در توقف مذاکرات سوریه مقصر هستند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد حملات هوایی روسیه یکی از علت های توقف گفتگوهای صلح سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادعا کرد یکی از علل توقف گفتگوهای صلح سوریه که مورد حمایت سازمان ملل متحد قرار دارد، حملات هوایی روسیه بوده است که فرآیند کمک های بشردوستانه را به مردم سوریه دچار اختلال کرد.

جان کربی در کنفرانس خبری خود همچنین اعلام کرد حملات هوایی روسیه اطراف شهر حلب سوریه، بیشتر بر مخالفان بشار اسد رئیس جمهور سوریه تمرکز داشته است. وی در ادامه از مسکو خواست داعش را هدف قرار دهد.

استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل متحد در امور سوریه روز چهارشنبه تلاش های خود را برای آغاز گفتگوهای صلح سوریه پس از آن متوقف کرد که نیروهای ارتش سوریه که مورد حمایت حملات هوایی روسیه قرار دارند، پیشرفت عمده ای را علیه تروریست ها در شمال حلب کسب کردند و بدین ترتیب، خطوط تامین تروریست ها را از ترکیه به این شهر مسدود کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
تروریست داعشی و النصر والقاعده و دیگران فرقی با هم ندارند همگی انها در حال کشتار مردم هستند پس روسیه کار درست را انجام می دهد باید تمام تروریست ها کشته شوند اینها عامل اجرای سیاست های امریکا و اسرائیل و دولت های فاسد عربی هستند
آخرین اخبار