دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از آذر ماه آغاز و تاکنون 5 هزار معتاد متجاهر ازسطح پایتخت جمع آوری شده اند.

جمع آوری 5 هزار معتادمتجاهر از سطح پایتخت
محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه  با مواد مخدر استان تهران در گفت وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رضایتمندی شهروندان از اجرای طرح معتادان متجاهر اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر که از دهم آذر ماه آغاز شده است تاکنون 5 هزار معتاد به مرکز شفق انتفال داده شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: سم زدایی زنان معتاد متجاهر و کارتن خواب پایتخت بعد از انتقال به مرکز شفق نیز انجام شده است.

آذرنیا با اشاره به فاز دوم عملیات جمع آوری معتادان از سطح پایتخت ادامه داد: در این مرحله 4000 نفر از مردان معتاد ساماندهی شده و این افراد یک تا سه ماه در مرکز حرفه آموزی مورد بازتوانی، توانبخشی و جامعه پذیری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 هزار معتاد متجاهر از سطح پایتخت جمع آوری شدند،گفت: از اين تعداد 461 نفر زن و  باقيمانده مردان معتاد متجاهر را شامل می شود كه در حال حاضر در مراكز اقامتی مستقر هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه مدت زمان نگهداری معتادان در مراکز درمانی 3 ماه است، افزود: این افراد پس از گذراندن این دوره 3 ماهه، برای انجام اقدامات درمانی به مراکز روانپزشکی، مددکاری انتقال می‌یابند تا بتوانند به عنوان شهروندی پاک و سالم به اجتماع بازگردند.

آذرنیا در پایان گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر میزان رضایتمندی مطلوب شهروندان را به همراه داشته که این امر همچنان تا جمع آوری کامل معتادان از سطح پایتخت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار