بر اساس آخرين رتبه بندی وب سايت دانشگاه های توسط سرويس رتبه بندیFor International Colleges and Universities دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه دوم در ميان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : این رتبه بندی ژانویه 2016 انجام و در آن 11606 وب سایت دانشگاه از 200 كشور جهان بر اساس چهار شاخص (Google Page Rank(رتبه سایت در گوگل(Alexa Traffic Rank)رتبه ترافیك سایت در الكسا (Referring Domains)تعداد سایت هایی كه سایت دانشگاه را به بازدیدكنندگان معرفی كرده اندو(Trust Flow)ارزشمند بودن و كیفیت لینك های داده شده به سایت دانشگاه مورد پایش قرار گرفتند.

دکتر محسن تفقدی خاطر نشان کرد: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه دوم را در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و رتبه یک هزار و 124 را در جهان به خود اختصاص داد.

وی افزود: این رتبه بندی که هر 6ماه یکبار اعلام می شود از سال 2005 شروع به رتبه بندی وب سایت دانشگاه های جهان نموده و مقر آن در سیدنی استرالیا است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.