زاهدان ؛

افزایش وقوع آتش سوزی در فصول سرد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: آتش سوزی ها در فصل زمستان بیشتر از فصل تابستان رخ می دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان افزود: بروز آتش سوزی در فصول سرد سال بیش از فصول گرم رخ می دهد اگر مردم در این ایام بیشتر به نکات ایمنی توحه کنند.از بروز بسیاری از آتش سوزی ها جلوگیری می شود .

شاقوزایی گفت: بیش از 87 درصد آتش سوزی­ها قابل پیش بینی هستند.

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد : حتی بروز آتش سوزی های کوچک می توانند جراحات شدیدی را برای فرد یا افرادی در پی داشته باشد یا حتی به املاک و اموال شهروندان خساراتی را وارد کند چرا که می توانند به سرعت گسترش یافته و به حادثه ای بزرگ تر تبدیل شود.

وی تصریح کرد : اگر تاکنون فردی دچار حادثه آتش سوزی نشده دلیل بر آن نیست که دیگر به این حادثه گرفتار نمی شویم و یا نخواهیم شد بلکه عدم رعایت نکات ایمنی می تواند این حادثه را برای هر شخصی در هر جایگاه اجتماعی رقم زند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان در پایان گفت: بیمه کردن ساختمان ها و موسسات نمی تواند به تنهایی کافی باشد چرا که تلفات جانی و عواقب ناشی از آن جبران ناپذیر است لذا انجام فرهنگ سازی و ارائه آموزش­های لازم در زمینه پیشگیری و مبارزه با حریق الزامی و اجتناب ناپذیر است که باید جدی گرفته شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.