عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: تمام چشم امید ما به برداشته شدن تحریم‌هاست تا با جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی بتوان در کشور اشتغالزایی کرد.

..................عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه که به کمیسیون اجتماعی آورده شد، هیچ مبحثی درباره امور اجتماعی نداشت.

عزیزی در ادامه اظهار داشت: به جای برنامه ششم توسعه یکسری احکام به مجلس ارائه شده که اعضای کمیسیون اجتماعی آن را رد کردند.

عزیزی در ادامه درباره بودجه سال 95 گفت: مبالغ عمرانی و جاری بودجه  نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.  سال گذشته بودجه 236 هزار میلیارد تومان بود که 37 هزار میلیارد تومان آن، عمرانی بود که البته تمامی این مبالغ محقق نشد و مابقی آن که 79 درصد از مبلغ کل بودجه بود صرف امور جاری شد.

عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه تصریح کرد: امسال بیش از 60 هزار میلیارد تومان برای امور عمرانی و نزدیک به 207 هزار میلیارد تومان برای امور جاری کنار گذاشته شده است که این نشان‌دهنده بالا بودن هزینه‌های جاری اعم از حقوق، مستمری و... است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی که اعتبارات عمرانی ما کم می‌شود ساخت و ساز ما و در نتیجه اشتغالزایی در کشور کم می‌شود، تمام چشم امید ما پس از اجرایی شدن برجام به برداشته شدن تحریم‌هاست تا به وسیله سرمایه‌گذاری‌های خارجی بتوان در کشور اشتغالزایی کرد و درآمد و معیشت مردم را بهتر کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار