مديركل حمل و نقل و پايانه های خراسان رضوی از بهره برداری 17 پروژه در حوزه حمل و نقل و پايانه های خراسان رضوی همزمان با دهه فجر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جوادوحدتي فرد گفت: براي اجراي اين پروژه ها بيش از 146 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي و بخش دولتي هزينه شده است.

وحدتی فرد تصریح کرد: سامانه هاي ثبت تخلف سرعت در محور مشهد-سرخس با اعتبار هشت ميليارد و 127 ميليون ريال، تابلو ترافيك نما در محور مشهد-باغچه با 800ميليون ريال اعتبار و دكل پرچم 60 متري در پايانه مرزي دوغارون با يك ميليارد ريال هزينه از پروژه هاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي است كه در دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.

وي ادامه داد: افتتاح پنج مجتمع خدمات رفاهي بين راهي با اعتبار115 ميليارد ريال و بهره برداري از سهدستگاه پل عابر پياده با اعتبار 7 ميليارد و 500 ميليون ريال ازديگر پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در دهه مبارك فجر است.

وی با بیان اینکه از 17 پروژه، چهار پروژه مربوط به شهرستان مشهد، چهار پروژه مربوط به شهرستان سرخس و پنج پروژه مربوط به شهرستان قوچان است گفت: در هركدام از شهرستان هاي خواف، تربت جام، كاشمر و چناران نيز يك پروژه به بهره برداري مي رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.