تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و اداره کل فنی و حرفه ای استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در جلسه انعقاد این تفاهم نامه در استانداری استان گفت: این تفاهم نامه در راستای توانمندی های بانوان استان و استفاده بهینه از ظرفیت های آموزشی و افزایش فرصت های شغلی بانوان با نگاه ویژه به تقویت مشاغل خانگی تدبین شده است.

افشین رحیمی افزود: توانمند سازی بانوان استان از طریق ارتقا سطح مهارت و آگاهی، افزایش فرصت های شغلی بانوان استان، تقویت مشاغل خانگی در حوزه مهرت های فنی و حرفه ای و ارتقا کیفی و کمی صلاحیت حرفه ای بانوان استان از جمله اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه ارائه آموزش ها با توجه به مناطق مختلف مانند روستا نشینان، بانوان شهری و مرز نشینان متفاوت است، گفت: ارائه خدمات در مراکز دولتی رایگان و در مراکز غیر دولتی مشمول هزینه می باشد.

همچنین مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت: در حال حاضر حدود 53 درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و انعقاد این تفاهم نامه امری مهم در زمینه افزایش مهارت های فنی بانوان است.

فرشته سلجوقی با بیان اینکه انعقاد این تفاهم نامه را در دومین روز از دهه مبارک فجر را باید به فال نیک گرفت، افزود: در این تفاهم نامه 12 تعهد تدبین شده است که 8 تعهد بر عهده آموزش فنی و حرفه ای و مابقی بر عهده امور بانوان استاداری می باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.