کمیته برگزاری جشنواره فیلم کن کارگردان فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» را به عنوان رئیس هیات داوران این جشنواره در سال 2016 میلادی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رپ؛ جرج میلر که فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم‌» او سال گذشته در افتتاحیه جشنواره فیلم کن به روی پرده رفت به ریاست داوران این جشنواره در سال 2016 میلادی انتخاب شد.
 
«مکس دیوانه: جاده خشم» ماه گذشته از سوی آکادمی هنرهای سینمایی در ده بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد که از مهمترین آنها می‌توان به نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بلند و بهترین کارگردانی اشاره کرد.
 
جرج میلر کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل استرالیا است که فعالیت خود را از سال 1970 میلادی آغاز کرد و به خاطر مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» به شهرت رسیده است.
 
«مکس دیوانه: جاده خشم» چهارمین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها است که هفتم مه سال 2015 میلادی اکران شد. نمایش این فیلم در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم کن سال گذشته با تحسین قابل توجهی رو به رو شد و بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ساخته شده در تاریخ سینما نام بردند.
 
این فیلم با فروش گیشه 374 میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم در سری فیلم‌های «مکس دیوانه» تبدیل شد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار