دارنده مدال برنز رقابت های جهانی 2015 گفت:علی رغم آسیب دیدگی که داشتم اما کشتی های خوبی مقابل حریفان خارجی در رقابت های جام پاریس فرانسه گرفتم.

علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:برای حضور در تورنمنت فرانسه تا اندازه های آسیب دیده بودم و خودم هم فکر نمی کردم بتوانم کشتی های چندان خوبی بگیرم اما به لطف خدا شرایط طوری شد که به اعتقاد مربیان و خودم عملکرد راضی کننده ای در این رقابت ها داشتم.
وی تصریح کرد:در وزن 86 کیلو گرم چندین کشتی گیر عنواندار جهان وجود داشت که با برنامه ریزی توانستم آنها راشکست دهم و در نهایت نیز به سکوی نخست رسیدم البته به خوبی می دانم اکثر نفرات حاضر در تورنمنت ها برای محک خود به میدان می روند و شاید آمادگی چندانی نداشته باشند اما شرایط من هم به همین ترتیب بود و در مجموع همانطور که گفتم حضور در جام پاریس بسیار مفید بود.
کریمی در ادامه با اشاره به رقابت های انتخابی تیم ملی عنوان کرد:دررقابت های جهانی سهمیه المپیک را به دست آوردم اما از آنجایی که انتخابی تکلیف ملی پوش بازی های المپیک 2016 برزیل روشن می کند برای حضور موفق در این رقابت ها خود را آماده می کنم و با وجود مدعیان بسیار فقط خواهان دوبنده تیم ملی هستم.
قهرمان جوانان جهان در خاتمه خاطرنشان کرد:اگر افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک نصیبم شود شک نداشته باشید دنبال خوشرنگتر کردن مدال جهانی ام خواهم بود و برای شکست سعداله یف روس هم برنامه ویژه دارم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار