عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: انتقادات نباید از راه تشویش اذهان و موج سواری‌های ژورنالیستی پیگیری شود.

افسانهمحمدحسن آصفری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره‌ی فرصت‌ها و تهدیدهایی که انتخابات پیش رو می‌تواند برای کشور بوجود آورد، گفت: با توجه به شرایط حساس ایران در منطقه و دوران پسا برجام، شرایط کشورمان شرایط بسیار ویژه ای بوده و لذا هرچه مشارکت مردم در این انتخابات بیشتر باشد قطعا از طریق آن می‌توان به دنیا ثابت کرد که نظام ما با پشتیبانی مردم به راه خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: هرچه انتخابات در سلامت و آرامش بیشتری برگزار شود گویای وحدت در جامعه است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: البته در سال 88 شاهد حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات بودیم اما متأسفانه اقدام فتنه‌گران سبب شد که این فرصت ارزشمند و موثر تبدیل به شرایطی شود که گل به خودی بوده و  دشمنان از آن سود ببرند.

آصفری همچنین در پاسخ به سوالی درباره‌ی انتقادات تند برخی افراد از شورای نگهبان گفت: اگر کسی انتقادی دارد نباید آن را از طریق تشویش اذهان عمومی و موج سواری بر مسائل ژورنالیستی پیگیری کند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: طیف‌های سیاسی باید تلاش کنند تا انسجام و وحدت مردم را بالا ببرند و به  جای سیاه نمایی و تخریب مجموعه‌های دست‌اندرکار انتخابات، میزان مشارکت را افزایش دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار