سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور مسئولان بودجه‌ای ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف رسیدگی به اعتبارات نیروهای مسلح تشکیل شد. به گزارش ایسنا، نوذر شفیعی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز طرح یک فوریتی اصلاح فصل چهارم قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی با اشاره به حضور سردار اسحاقی مسئول بودجه ستاد کل نیروهای مسلح در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در این نشست بودجه دفاعی کشور رسیدگی شد. و سردار اسحاقی ضمن برشمردن تهدیدات امروز کشور، تأکید کرد که برای دفاع موثرتر و نیز بهره مندی از دانش و تکنولوژی پیشرفته در حوزه دفاع نیازمند یک بودجه دفاعی مناسب هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نوذر شفیعی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز طرح یک فوریتی اصلاح فصل چهارم قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به حضور سردار اسحاقی مسئول بودجه ستاد کل نیروهای مسلح در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در این نشست بودجه دفاعی کشور رسیدگی شد. و سردار اسحاقی ضمن برشمردن تهدیدات امروز کشور، تأکید کرد که برای دفاع موثرتر و نیز بهره مندی از دانش و تکنولوژی پیشرفته در حوزه دفاع نیازمند یک بودجه دفاعی مناسب هستیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار