قاضی پور در نشست "گفتمان عزت ملی":

نمایندگانی که سه و سال و نیم خواب بودند حالا به تکاپو افتاده‌اند

نماینده ارومیه گفت: عده‌ای از نمایندگان، سه و سال و نیم مجلس‌ نهم خواب بودند ولی حالا به تکاپو افتاده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مجلس نهم در نشست "گفتمان عزت ملی" که عصر امروز در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، با اشاره به لایحه بودجه 95 اظهار داشت: دولت ما لایحه‌ای را ارائه داده است که طبق مفاد آن می‌تواند 7 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت بفروشد.

وی افزود: نسل های آینده نیز فرزندان ما هستند و نمی توان با قرض مملکت را اداره کرد لذا قطعا باید در بودجه کشور سقفی تعیین شود در حالیکه طبق لایحه بودجه 95 به دولت اجازه داده می‌شود معادل بدهی‌های خود به بانک ها اوراق ملی و مشارکت صادر کند.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه باید سقف و کف بودجه مشخص باشد، تصریح کرد: لایحه بودجه 95 نشان می‌دهد که آقایان هر کاری که می‌خواهند می توانند انجام دهند و حتی با درآمدهای نفتی نیز هر طور که می خواهند می‌توانند بازی کنند .

نماینده ارومیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم بیان کرد: الان که فصل انتخابات است عده‌ای از نمایندگان مفقودند و در مجلس نیستند، در واقع این افراد 3 سال و نیم خوابیده‌اند  و حالا برای رای دوباره در تکاپو هستند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد کسی با شام و ناهار دادن وارد مجلس شود، گفت: اگر نماینده‌ای بنشیند و اعضای جناح‌های مختلف با حیله وی را به مجلس بفرستند قطعا این فرد نوکر آنان خواهد بود.

قاضی‌پور با بیان اینکه نیاز امروز ملت ایران هواپیمای لوکس نیست، بلکه اشتغال است، اظهار داشت: آیا سزاوار است که 46 درصد خانم‌ها و 28 درصد از آقایان بی‌کار باشند درحالیکه برخی سه شغله‌ هستند؟

نماینده ارومیه با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به اروپا تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به کشورهایی چون ایتالیا و فرانسه خوب است اما انعقاد قراردادهای غیر کارشناسی برای مملکت زیان آور است.

وی با بیان اینکه دولت در برنامه ششم توسعه برنامه‌ای ارائه نداده است، گفت: مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه 80 ماده را ابلاغ کرده اند اما دولت فقط 31 ماده به مجلس ارائه کرده است.

قاضی‌پور با بیان اینکه در برنامه توسعه باید اشاره‌ای به برنامه گذشته و آینده‌ شود خاطر نشان کرد: این در حالی است که در برنامه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده است هیچ اشاره ‌ای به اقتصاد مقاومتی، اقشار ضعیف جامعه،‌ مبارزه با قاچاق و رشد صادرات نشده بلکه تاکید اصلی بر واردات بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار