ماجرای اعتصاب تیم ملی کایاک بانوان و غیبت 7 رکابزنان به دلیل اعتراض به حضور مربی جدید، ما را بر آن داشت تا صحبت‌های مربی تیم را نیز بشنویم.

به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی بانوان کایاک پس از بازی‌های آسیایی اولین اردوی تدارکاتی خود را زیر نظر سیما عروجی آغاز کردند  پس از چند روز غیبت پاروزنان باعث شد تا خبرهایی درباره اعتصاب آنها پخش شود.

سیما عروجی مربی تیم ملی کایاک  در این خصوص گفت: فدراسیون قایقرانی اردوی تدارکاتی تیم کایاک را پس از مدت‌ها برگزار کرد و این اولین اردوی تیم پس از بازی‌های آسیایی بود که پاروزنان برای دست‌یابی به اهداف بلند مدت خود در آن حاضر می‌شوند اگر چه سال گذشته تیم آب‌های آرام به نتایج خوبی دست نیافت.

اما تیم در تلاش است که در مسابقات قهرمانی جهان تحولی به این رشته بدهند این رقابت‌ها شهریور سال آینده برگزار خواهد شد و در صورت کسب نتیجه ارزنده توسط پاروزنان ایرانی برای شرکت در مسابقات 2018 جاکارتا آماده خواهند شد.

وی در خصوص حضور در کاپ‌های جهانی سال آینده افزود: تیمی که سال‌های گذشته زیر نظر من در مسابقات شرکت کرده و عملکرد مناسب و حرفه‌ای نشان داده و تست‌های داخلی این مسئله را تصدیق می‌کند به همین منظور تجربه هنوز قایقرانان عملکرد خوب آنها را نمایان کرده است.

عروجی در خصوص صحبت‌هایی که پاروزنان درباره بی‌تجربگی وی بیان کرده بودند ابراز کرد: من 10 سال قایقران ملی پوش بودم و تمام دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و مشکل کمبود تجربه نداشتم همچنین دارای 8 مدال آسیایی هستم.

وی در ادامه تاکید کرد: از زمانی که ورزشکار بودم تا به حال تمام فکرم کسب بهترین نتیجه بوده است و شاید صحبت‌های حاشیه‌ای شنیده شود اما نمی‌توان آنالیز کرد و روی صحبت پاروزنان نظر داد زیرا یک سال است که مربی شده‌ام و برای رسیدن قایقرانی به نتایج دلخواه باید با برنامه دراز مدت پیش رفت امیدوارم که قایقرانان در مسابقات زیر 23 جهان به نتیجه دلخواه برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار