تیم ملی کایاک برای حضور در مسابقات کاپ‌های جهانی وارد اردو شدند.

کاپ‌های جهانی به پاروها انگیزه تمرین می‌دهد
به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قایقرانان آب‌های ارام در بخش کایاک و کانو از چندی پیش وارد تمرینات شدند تا با پاروهای خود تحولی دوباره برای سال آینده در ورزش کشور ایفا کنند.

اردیبهشت سال آینده رقابت پاروزنان در کاپ‌های جهانی آغاز می‌شود و قایقرانان ایرانی برای حرکتی شورانگیز خود را آماده می‌کنند. 15 قایقران ملی در رشته کایاک در دریاچه آزادی مشغول تمرین هستند.

حسین ملکی مربی تیم ملی کایاک در این خصوص گفت: حرفه‌ای بودن در هر رشته‌ای لازمه پیروزی و موفقیت ورزشکار می‌شود و بنابراین اگر با پاروزنان حرفه‌ای کار کنیم برای آینده این رشته پشتوانه‌سازی کرده‌ایم.

وی افزود: برای شرکت در مسابقات جهانی که تمام دنیا با قدرت ظاهر می‌شوند. قایقرانان کایاک سوار ما تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا از دهه سوم اردیبهشت آماده رقابت در کاپ‌های جهانی شوند.

ملکی در ادامه یادآور شد: تمرینات تاژیم ملی کایاک را با 15 پاروزن شروع کردیم و برنامه‌ریزی‌های ملی را طی می‌کنیم تا نتایج ایده‌آلی برای افتخار کشور به دست آوریم.

وی در ادامه تاکید کرد: وضعیت اقتصادی کشور دچار رکورد است و به طبع آن فدراسیون قایقرانی که از سه فدراسیون تشکیل شده بودجه اندکی دارد که باید اعزام‌ها، حقوق کارکنان و غیره را تامین کند اما پشتوانه‌سازی برای ارتقای رشته‌های قایقرانی نقش مهمی را ایفا می‌کند زیرا برای حضور در قایقرانی آسیا که در کشور اندونزی برگزار می‌شود باید پاروزنان خوبی داشته باشیم تا به کسب سهمیه در این رقابت‌ها امیدوار باشیم و با آمادگی کیفی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار