امیدوارم تغییرات به وجود آمده در جشنواره زمینه حذف قضاوت‌های فرمایشی باشد.

فرشاد رمضانی سرپرست و خواننده گروه موسیقی «دگردیس» در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ریزی اجرای سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و تغییرات آن بیان کرد: امیدوارم تغییرات به وجود آمده در جشنواره زمینه‌ای باشد که قضاوت‌های فرمایشی را از بین ببرد و اندیشه‌ای عمیق در پس این تحولات صورت گرفته باشد.

وی افزود: ابتدا برنامه‌ریزی را به ما اعلام کردند که به علت ترافیک گروه‌های شرکت‌کننده زمان در نظر گرفته شده برای اجرا بسیار کم بود و ما از آن ناراضی بودیم؛ اما بعد از تغییرات و ریزشی که در تعداد گروه‌های شرکت‌کننده صورت گرفت، زمان را به 40 دقیقه رساندند که باز هم برای اجرای تمام قطعات زمان کافی نیست.

وی در رابطه با اظهارات برخی داوران مستعفی مبنی بر باندبازی و یا قضاوت‌های سلیقه‌ای تصریح کرد: در رابطه با دوره سی و یکم نمی‌توان قضاوتی داشت؛ اما دوره‌های گذشته چنین مسائلی رواج داشت و همین امر یکی از دلایل عدم حضورمان در دوره‌های گذشته بود.

وی اظهار کرد: شاید برخی قضاوت‌های عجولانه و زودهنگام که نسبت به دوره جدید وجود دارد، به دلیل اپیدمی شدن شک در میان اکثریت افراد است. ما زمانی که با حسن ظن برخورد کرده‌ایم، نتیجه عکس آن را دیده‌ایم. همین موضوع در قضاوت‌ها درباره جشنواره تاثیر‌گذار است.

گفتنی است؛ گروه «دگردیس» 24 بهمن ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار