مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ۱۴ طرح با اعتباری بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حسین خادمی با اشاره به بزرگترین طرح های آبرسانی کشور جگین – جاسک گفت: فاز نخست این طرح با هزینه ۱۹۰ میلیارد تومان نیز به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: این طرح با دبی ۷۰۰ لیتر بر ثانیه، خط انتقالی به طول ۱۲۴ کیلومتر، ۵۰ هزار متر مکعب حجم مخزن، یک واحد ایستگاه پمپاژو یک واحد آبگیر و ۲۲ هزار متر مکعب ظرفیت تصفیه خانه (فاز نخست) اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با افتتاح این طرح بیش از ۱۴۳ هزار نفر در شهرستان جاسک، نیروهای نظامی و انتظامی و ۱۰۵ روستای مسیر بهره مند می شوند.

خادمی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر، اصلاح شبکه توزیع آب روستاهای بندرعباس به طول ۳۰ کیلو متر، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی حاجی آباد، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب تنب بزرگ به طول ۸ کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب خمیر به طول ۶ کیلومتر از دیگر طرح های قابل افتتاح و بهره برداری آب و فاضلاب استان در دهه فجر برشمرد. وی افزود: امسال‌ در مجموع  ۷۲ پروژه با اعتباری بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش آب و ۶ پروژه در بخش فاضلاب با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا ست.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.