معاون فرماندار شادگان گفت : 126 برنامه به ‌مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت‌الله آلبوغبیش در این خصوص گفت: به‌منظور فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی هرچه بهتر ادارات با مشارکت‌های مردمی در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های مورد نظر مطرح و پس از تصویب جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ گردید.

وی برنامه‌های ویژه دهه فجر را شامل افتتاح پروژه‌های عمرانی تکمیل شده، کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید، بازدید از اماکن مختلف شهرستان، مراسم جشن و سرور و شادی، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات، بیان خاطرات، برپایی نمایشگاه‌های مختلف اعلام کرد.

 آلبوغبیش هدف از این برنامه ها را انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های جوانان و نوجوانان درسطح شهرها و روستاهای تابع عنوان نمود.

معاون فرماندار شادگان شناسایی و جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌های دولتی در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، درمانی و آموزشی را از جمله دیگر برنامه‌های قابل اجرا در دهه مبارک فجر بیان و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی دستگاه‌های اجرایی از عملکرد خود از جمله حقوق شهروندی است و بنا به فرموده امام راحل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، دستگاه‌های اجرایی کارهای را که انجام می‌دهند باید به اطلاع مردم برسانند.

نعمت الله آلبوغبیش انتشار عملکرد ادارات را باعث افزایش آگاهی عمومی و نمایش میزان کارآمدی نظام و فراهم‌سازی زمینه بهره‌گیری هر چه بهتر و بیش تر اقشار مختلف و شفاف‌سازی دانست.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.