در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان آزادکاران جوان صاحب دو مدال طلا و دو نقره شدند و فرنگی کاران یک طلا و پنج برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات روز سوم این رقابت ها که در رده ای سنی بزرگسالان برگزار شد، در وزن 65 کیلوگرم مهدی نیازی به دیدار رده بندی راه یافت و برای کسب مدال برنز مقابل فیلیپ نواچوکوف از بلغارستان شکست خورد و پنجم شد. در این وزن فرانکلین گومز دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو به دیدار فینال راه یافت.، مسعود خواجه صالحانی در وزن  97 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت و تیم ایران در وزن 70 کیلوگرم نماینده ای نداشت.
 
همچنین در کشتی فرنگی کیوان رضایی در وزن 85 کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل آریان رامادانوفسکی از بلغارستان به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.در وزن 66 کیلوگرم محمود حبیبی و محمدحسن حسینی در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که حسینی پیروز شد و به مدال برنز رسید.حسین اسدی در وزن 66 کیلوگرم و سهیل رئیسی در وزن 85 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.
 
در روزهای اول و دوم این رقابت ها  تیم کشتی آزاد جوانان ایران صاحب 2 مدال طلا توسط پیمان بیابانی و علی موجرلو در اوزان 61 و 86 کیلوگرم و دو مدال نقره توسط ابوالفضل حاجی پور و امیررضا امیری در اوزان 61 کیلوگرم و 125 کیلوگرم شد و تیم فرنگی نیز صاحب یک مدال طلا توسط مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم و سه مدال برنز توسط محمدرضا گرایی، کیوان رضایی و امیرحسین حسینی در اوزان 59، 80 و 98 کیلوگرم شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار