مدیر کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از تشکل های کارگری و کارفرمایی انتظار داریم با تدبیر کار را پیش ببرند و از ایجاد چالش و تنش در فضای کار و تولید جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشمند صفائی گفت: حمل و نقل کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: بخش حمل و نقل تاثیر زیادی در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد و اساس توسعه اقتصادی هر کشور است و از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود.

صفائی اظهار داشت: ارتباط میان صنعت حمل و نقل با بخش های اجتماعی و اقتصادی این باور را تقویت می کند که حمل و نقل از ارکان اصلی اقتصاد و تجارت و بخش مهمی از زندگی اجتماعی انسان ها و کالاها به حساب می آید. به نحوی که ادامه حیات و رشد اقتصادی تا حد زیادی وابسته به آن است و حتی در برخی موارد بدون آن رشد اقتصادی، توسعه فعالیت های اجتماعی و خدمات رفاهی امکان پذیر نیست و موجب اختلال در سیستم های تولید، توزیع و مصرف و در نهایت رفاه عمومی می شود.

وی بیان کرد: نباید از پیگیری کار مردم ناامید شد که فضای یاس در جامعه کار و تولید ایجاد می شود. باید در رفع مشکل های مردم- که حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند- بیش از پیش کوشش کرد. خوزستان باتوجه به شرایط خاص اقلیمی و منابع عظیم خدادادی، می تواند قطب صنعتی و کشاورزی کشور باشد. باید از نعمت های خداوند بیش ترین استفاده را کرد. از تشکل های کارگری و کارفرمایی انتظار داریم با تدبیر کار را پیش برده و از ایجاد چالش و تنش در فضای کار و تولید جلوگیری کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تشکل‌های کارگری به لحاظ آماری در جایگاه خوبی قرار دارند و جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.