نماینده مردم ایلام از دیدار دو نماینده رد صلاحیت شده با رئیس قوه قضاییه به نمایندگی از سایر نمایندگان رد صلاحیت شده خبر داد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طی هفته اخیر اسداللهی و حیدری طیب دو نماینده با سابقه قضاوت دیداری با آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه درباره موضوع رد صلاحیت نمایندگان داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه حدود47 تن از نمایندگان رد صلاحیت شده‌اند گفت: تا کنون حدود 15 نفر از این نمایندگان به شورای نگهبان برای ارائه توضیحات و مستندات دعوت شده‌اند.

وی در توضیح جلسات شورا با نمایندگان تاکید کرد: در این جلسات پرونده نمایندگان و گزارشات و دلایل رد صلاحیت به آن‌ها اعلام می‌شود و توضیحاتی خواسته می‌شود که در نهایت در روز 16 بهمن ماه به صورت کتبی نتایج نهایی از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.
 
شوهانی در ادامه با اشاره به دلایل دعوت نشدن سایر نمایندگان برای انجام مصاحبه در شورای نگهبان گفت:‌ دو احتمال مطرح  در این رابطه مطرح است؛ اول اینکه سایر نمایندگان در نوبت انجام مصاحبه هستند و در روزهای ‌آتی از آن‌ها دعوت به عمل می آید و احتمال دوم این است که مشکل آن‌ها حل شده و تائید صلاحیت شده اند ولی به طور کلی هنوز چیزی مشخص نیست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، رایزنی ، رد صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار