نماینده گرمسار گفت: مسئولان امنیتی نظارت جامع داشته باشند و اجازه ندهند پول‌های کثیف در سرنوشت ملت ایران راه یابد.

به گزارش خبرنگار مجلس خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا کاتب در نطق میان‌دستور امروز مجلس با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و رهبر شهیدان، بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران گفت: همکاران گرامی چند ماهی بیش به اتمام دوره نهم مجلس باقی نمانده است و انتظارات مردم بر دوش ما سنگینی می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز مهمترین مشکل کشور سرمایه نیروی انسانی است که نباید مورد غفلت واقع شود، تصریح کرد: 70 درصد جمعیت کشور را جوانان جویای کار تشکیل می‌دهند و فقط 30 درصد غیرفعال هستند.

وی ادامه داد: هر ساله بالغ بر 800 هزار نفر فارغ‌التحصیل به جمع بیکاران اضافه شده و نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان هم به 42 درصد رسیده است.

کاتب گفت: حال که برنامه ششم در دستور کار مجلس است، باید اولویت اساسی آن اشتغال باشد و ساختار بانکی که منابع کمتری را در حوزه اشتغال‌زایی اختصاص داده اصلاح شود.

نماینده گرمسار با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: لازم است مسئولان امنیتی نظارت جامع و کافی داشته باشند و اجازه ندهند پول‌های کثیف در سرنوشت ملت ایران راه یابد و عزت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد.

کاتب ادامه داد: افراد نیز نباید به بهانه انتخابات به خود اجازه دهند یکدیگر را زیرسوال ببرند و جایگاه مجلس ارزش آن را ندارد که احکام الهی و ارزش‌های انسانی زیرسوال رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار