عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: لیست تهران اصولگرایان از سوی کمیته تعیین مصادیق شورای مرکزی ائتلاف در هفته جاری نهایی می‌شود.

حمیدرضا  حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تعیین لیست اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشنت: کمیته تعیین مصادیق شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در حال پیگیری است.

وی در ادامه افزود: کمیته تعیین مصادیق گزارش‌هایی را به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان ارائه می دهد و در هفته جاری جمع‌بندی‌ها برای لیست تهران نهایی می‌شود.

عضو جبهه یکتا با اشاره به اینکه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان کمیته‌های مختلفی دارد، ادامه داد: برخی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در این کمیته حضور دارند، البته در نهایت شورای مرکزی نظر خواهد داد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در خصوص مکانیزم انتخاب کاندیداها در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: جلسات گوناگونی برای انتخاب کاندیداها تشکیل شده است و اعضا در جلسات حضور پیدا کردند و فرم‌هایی را پر کردند از این رو با توجه به دیدگاه‌ها،ملاک‌ها و معیارهایی که قبلا در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به تصویب رسیده اس، داوطلبان برای لیست نهایی انتخاب می‌شوند.

حاجی‌بابایی در پایان خاطر نشان کرد: در شورای مرکزی در مورد تک تک اعضا بحث و گفت‌وگو شده که گاهی موجب تغییر دیدگاه‌ها در گزارش‌ها شده است، البته کارها دنبال می‌شود تا به زودی به لیست 30 نفره برسیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار