قزوین ؛

786 طرح به مناسبت دهه مبارک فجر در استان قزوین به بهره برداری می رسد

استاندار قزوین گفت: 786 طرح عمرانی زیربنایی، تولیدی، اقتصادی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛فریدون همتی  افزود: اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح ها 4هزار و 650 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح 639 فقره با دو هزار و 170 میلیارد ریال به طرح های زیربنایی اختصاص دارد،اظهار کرد: تعداد طرح های مربوط به امور اقتصادی نیز 121 مورد با دو هزار و 90 میلیارد ریال و تعداد طرح های فرهنگی نیز 26 مورد با 390 میلیارد ریال است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین، سهم طرح های دولتی در بین پروژه های یاد شده را 608 پروژه با دوهزار و 300 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد و افزود: تعداد طرح های بخش خصوصی نیز 82 مورد با دوهزار و 10 میلیارد ریال اعتبار و تعداد طرح های مشارکتی نیز 96 مورد با 340 میلیارد ریال اعتبار می باشد.

استاندار قزوین یادآور شد: با اجرا و بهره برداری این طرح ها یک هزار و 884 فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده یا می شود.

همتی یادآور شد: بهره برداری از طرح تکمیل مسکن مهر محمدیه، بیمارستان دولتی تاکستان و چندین واحد صنعتی بزرگ استان نیز که قرار بود با حضور معاون اول رئیس جمهوری در هفته پیش به بهره برداری برسد اما بدلیل سفر رئیس جمهوری به اروپا و لزوم حضور معاون اول در پایتخت به تعویق افتاد نیز در ایام دهه مبارک فجر یا پس از آن افتتاح می شوند.

وی در ادامه پیشاپیش ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم استان قزوین تبریک گفت و افزود: انقلاب ما به لطف پروردگار و هدایت های امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم که به سلاح ایمان و تقوا مجهز و ذوب در ولایت بودند، به پیروزی دست یافت.

استاندار قزوین گفت:همه باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده و آنها را برای نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.