سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: ترکیب تیم ملی را تغییر دادیم تا تیمی قدرتمند به مسابقات تایلند اعزام کنیم.

حجت اله واعظی به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی ریکرو برای شرکت در مسابقات تایلند گفت: برنامه ریزی هایی که برای آمادگی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات تایلند و دیگر رقابت‌ها در نظر گرفته شد، ملی پوشان را از نظر جسمانی به شرایط مطلوبی رسانده است و در کنار آمادگی جسمانی کمانداران، تمرینات تکنیکی هم انجام می‌شود.
 
وی افزود: در حال حاضر بیشترین تمرکز ما آمادگی جسمانی کمانداران است تا به رکوردهایی که در نظر گرفته شده نزدیک شویم و به تدریج تمرینات را شروع می‌کنیم.
 
سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر رکورد کمانداران با توجه به شرایط جسمانی که در نظر گرفته شده خوب است و در آینده بهتر خواهیم شد.
 
واعظی افزود: اولین مسابقه تیروکمان روز اول فروردین در تایلند که مسابقات کاپ آسیا است برگزار می شود که به دنبال آن در اولین مرحله کاپ جهانی چین شرکت می‌کنیم و پس از آن مسابقات کلمبیا را پیش رو داریم.
 
وی در  ادامه گفت: مهم‌ترین مسابقه رقابت های جهانی آنتالیا ترکیه است که سهمیه المپیک توزیع می‌شود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تمام قدرت در این رقابت ها شرکت کنیم و سهمیه المپیک در بخش تیمی را به دست آوریم.
 
واعظی گفت: در مسابقات ترکیه فقط سهمیه تیمی توزیع می‌شود که اگر در بخش تیمی آقایان و بانوان سهمیه بگیریم برای اولین بار در رقابت های المپیک با تیم کامل حضور داریم و بعد تغییر دادن ترکیب در تیم، یک تیم قوی تشکیل دادیم.
 
وی درباره حضور شهریان در اردوی تیم ملی گفت: توجه مسئولان باعث دلگرمی ملی پوشان است و انتظار ما از مسئولان ورزشی کشور این است که با رفع مشکلات مالی فدراسیون و حمایت از ورزشکاران راه را برای رسیدن به المپیک هموار کنند تا ملی پوشان نیز بدون دغدغه در تمرین حاضر شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار