قزوین ؛

مسئولان خود را خادم و مدیون شهدا می دانند

استاندار قزوین گفت: همه مسئولان خود را خادم و مدیون شهدا که در راه دفاع از اسلام و میهن خون خود را نثار کردند، می دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فریدون همتی  اظهار داشت: ثبت و ضبط آثار شهیدان در دوران هشت سال دفاع مقدس را باید به عنوان قدم کوچکی برای این عزیزان با جدیت دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه همراه سپاه برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مربوط به شهدا هستیم، تاکید کرد: دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید برای شهدا کارهای ماندگار انجام دهند.

همتی با اشاره به قصد استان برای ساخت مرکز فرهنگی شهدا، اظهار کرد:این طرح باید به صورت مرحله به مرحله مورد احداث قرار بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: مکان یابی و طراحی مربوط مرکز فرهنگی شهدا با همکاری سپاه و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به انجام رسیده است.

نماینده عالی دولت در قزوین در ادامه بر برنامه ریزی لازم برای ساخت و تکمیل به موقع یادمان شهدا در 10 نقطه از استان تاکید کرد.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی برای بازدید از زائرسرای قزوینی ها در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خرمشهر که در حال ساخت است، شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت مرکز فرهنگی شهدا 100 میلیارد ریال می باشد و عملیات اجرایی آن در ایام دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

منوچهر حبیبی در خصوص زائرسرای قزوینی ها در خرمشهر نیز اظهار کرد: کار تکمیل قطعه نخست این زائرسرا که در زمینی به مساحت 30 هکتار در حال احداث است تا فروردین ماه آینده به پایان می رسد.

استان قزوین سه هزار شهید سرافراز را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.