ارومیه؛

حرف تا عمل مسئولان كشوری برا ی ساماندهی مزارشمس تبريزی

مسئولان كشوری برای ساماندهی مزارشمس تبريزی وعده هايی دادند كه به وعده های خود عمل نكردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازارومیه ؛حجت الاسلام شکوری در جلسه گروه هیئت علمی تولیت شمس تبریزی که در دفتر امام جمعه تشکیل شده بود طی سخنانی خطاب به اعضای جلسه گفت: موضوع شمس تبریزی چندین سال است که در شهرستان خوی در قالب کنگره ها و همایش های بین المللی ،استانی و شهرستانی مطرح می شود و مسئولان کشوری با حضور در این جلسات وعده های متعددی در زمینه ساماندهی مزار شمس و سایر موضوعات مربوطه وعده های متعددی داده اند که متاسفانه تاکنون اقدامات عملی صورت نگرفته است و تمامی هزینه ها تاکنون از بودجه خود شهرستان و بعضاً استان تأمین شده است لذا مسئولان و تولیت شمس باید توجه داشته باشند که نباید بیشتر از این از بودجه شهرستانی هزینه شود .

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : گروه علمی باید فعالیت های ابتکاری جدید در زمینه عرفان اسلامی و موضوعات مربوط به شمس تبریزی و سایر عرفا بویژه در زمینه های علمی ارائه دهند.

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود راه اندازی یک کتابخانه جامع و فراگیر و تهیه نسخ خطی و چاپی در رشته های مختلف علوم جهت تغذیه دانشمندان و مراکز علمی و پژوهشی را ضرورت اجتناب ناپذیر برشمردند .

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در سابقه تاریخ علمی و فرهنگی شهرستان خوی شخصیت های برجسته متعددی وجود دارند که باید به جامعه علمی کشور معرفی شوند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.