هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای شهری و روستایی قم 15 بهمن امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : دهه فجر بزرگداشت یاد و خاطره افرادی است که بنای گفتمان انقلاب اسلامی را برپا داشتند.

هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: در پرتو انقلاب به دین اسلام نگاه جدیدی شده زیرا تاکنون این دین آسمانی را از بین امواج عده‌ای استعمارگر مشاهده می‌کردند که با اسلام‌هراسی به دنبال چپاول منابع جهان اسلام بودند.

وی  افزود: غرب از یک سو با تاسی به گروه‌های خشن در قالب رفتار دینی به انجام اقدامات غیر انسانی مبادرت کرده و موج تنفر از اسلام را دنبال می‌کنند و شهروندان خود را با گروه‌های خودساخته به قتل می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب، گفتمان عدالت‌محوری،‌ ولایتمداری، آزادیخواهی، معنویت‌گرایی، استقلال‌طلبی، کرامت‌جویی، ایثار و از خودگذشتگی است که ملت فهیم و با شعور در طول 37 سال پس از انقلاب این را نشان دادند.

وی عنوان کرد: دهه فجر آغاز طلوع اسلام است که پس از مبارزات سخت و طاقت فرسای مردم فهیم، ولایتمدار و مراجع با پیروزی انقلاب به ثمر رسید  

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور پرشور مردم و خانواده شهدا برگزار می‌شود، غبارروبی، عطرافشانی، خاطره‌گویی و سخنرانی از جمله برنامه‌های آنها است.

پایان خاطر نشان کرد: این بیداری در کشورها از برکت خون شهدا است و امروز سر سفره خود آنها را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.