تنها نماینده راه یافته ایران به فینال مسابقات تفنگ بادی مردان با قرار گرفتن در جایگاه سوم آسیا، سهمیه المپیک ریو کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مرحله فینال رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تفنگ بادی مردان برگزار شد و تنها نماینده راه یافته کشورمان، پوریا نوروزیان با اختلاف بسیار کمی در مقابل مدعیان خود به مقام سوم رسید و مدال برنز این رشته را به خود اختصاص داد و در نهایت سهمیه المپیک را کسب کرد.

 با توجه به اینکه ورزشکار قراقستانی در رقابت های بین المللی قبلی، به سهمیه المپیک رسیده بود، این بار شانس کسب سهمیه به ایران رسیذ.


 مسعود عزیزیان فینالیست تراپ دوتایی شد
ظهر امروز ورزشکاران تیم اهداف پروازی کشورمان در رشته تراپ دوتایی  متشکل از ۲ نماینده از کشورمان، مسعود عزیزیان، سیاوش خوشنویس پا به میدان گذاشتند.و  همپای سایر تیراندازان، به رقابت باهم پرداختند با شلیک های بسیار عالی مسعود عزیریان این ورزش ضمن شکستن رکورد ایران با امتیاز ۱۳۹ ، در بین ۶ نفر فینالیستهای این رشته قرار گرفت.

برهمین اساس دیگر تیرانداز کشورمان نیز سیاوش خوشنویس در رقابت با ۳۱ ورزشکار از سراسر آسیا با کسب امتیاز ۱۲۷ از فینال بازماند و به کار خود پایان داد.
در رشته تراپ دوتایی ۲ سهمیه توزیع می شود و کشورهای کویت و چین سهمیه المپیک این رشته را گرفته اند.


مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا –هند از ۵ تا ۱۴ بهمن ماه با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰  کشور آسیا در شهر دهلی هندوستان در حال  برگزاری است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار