معاون وزارت ورزش و جوانان معتقد است واليبال ايران پتانسيل اين را دارد كه بتواند در المپيك رقيب سرسخت تيم هاى ديگر باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،نصرالله سجادى در پايان مجمع انتخاباتى فدراسيون واليبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واليبال روزهاى خوبى را سپرى كرده است و روند موفقيت هايش را به خوبى سپرى كرده است.اميدوارم موفقيت هاى واليبال ايران در در عرصه جهانى ادامه دار باشد.
وي ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در تورنمنت‌های پیش رو مثل لیگ جهانی و کسب سهمیه المپیک موفق عمل کند و جواز حضور در المپیک را به دست آورد. علاوه بر این بتواند با آمادگی کامل در المپیک حضور پیدا کند. والیبال این ظرفیت را دارد که رقیب سرسختی برای تیم‌های بزرگ در المپیک باشد.
سجادى درباره ابقا داورزنى آن هم با ٤١ راى گفت: اين تعداد راى به يك كانديد نشان دهنده اين موضوع است كه دو واليبال همدلى زيادى وجود دارد. بدون شك به دليل همين همدلى موفقيت واليبال را تضمين كرده و خواهد كرد.
معاون وزير ورزش درباره برگزارى مجامع باقى مانده فدراسيون ها گفت: در فاصله ٢٠ دي تا ٢٠ اسفند مجامع فدراسيون هاى مختلف سالانه و انتخاباتى را در دستور كار داشته و داريم. در تلاشيم انتخاباتى نظير فدراسيون شطرنج را هم تا پايان سال برگزار كنيم.
سجادى در خصوص مجمع انتخاباتى فدراسيون فوتبال و صحبت هايى كه در اين خصوص مطرح مى شود، گفت: اگر قرار باشد مجمع با تاخیر برگزار شود اعضای آن در این مورد تصمیم خواهند گرفت. در اساسنامه به وضوح به این مورد اشاره شده که پس از اتمام دوره 4 ساله، رئیس جدید فدراسیون توسط مجمع انتخاب شود و از آنجايى كه در مجمع سالانه حرفى در خصوص ادامه رياست كفاشيان زده نشد بايد سرپرست انتخاب شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار