رئیس فدراسیون والیبال ایران پس ابقای خود در سمتش برای 4 سال دیگر اظهار ک‍رد: امیدوارم پاسخگوی اعتماد خانواده بزرگ والیبال باشم.

داور زنی: امیدوارم پاسخگوی اعتماد خانواده والیبال باشم

به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال و پس از آنکه محمد رضا داورزنی با 41 رای برای 4 سال دیگر در سمتش ابقا شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از اینکه بار دیگر به من اعتماد شد و برای 4 سال دیگر در خدمت والیبال باشم خوشحالم امیدوارم بتوانیم با کمک و هم فکری اهالی والیبال روزهای خوبی برای والیبال کشورمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بدون شک موفقیت‌های والیبال مدیون تلاش و همکاری تمامی نفراتی است که در مجمع امروز حضور داشتند به دنبال این هستیم که در چهار سال آینده هم کارنامه خوبی از خود به جای بگذاریم.

داور زنی با اشاره به اینکه در برخی بخش‌ها باید به تقویت و تغییرات دست بزنیم افزود: در بخش‌هایی مانند بخش بانوان نیاز به بازنگری وتدوین برنامه های مدون تر هستیم. همچنین باید در نظر داشته باشیم که در بخش والیبال ساحلی در ابتدای راه قرار داریم و باید به سطح بالاتری برسیم.

وی با بیان این مطلب که بدون شک نفراتی که من را برای حضور در این سمت انتخاب کردند با درک شرایط موجود دست به این انتخاب زدند خاطر نشان کرد: تک تک این نفرات در ثبات و موفقیت والیبال نقش داشتند پیام این 41 رای این است که در والیبال بیش از هر  چیز رفاقت وجود دارد.

داور زنی با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور در المپیک بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم زیرا والیبال تنها رشته تیمی است که امید زیادی به المپیکی شدن آن وجود دارد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران افزود: تصمیم داریم در ساختار کمیته‌ها بازنگری ایجاد کنیم و با مورد ارزیابی قرار دادن عملکردشان تغییر و تحولاتی را ایجاد کنیم اتفاقی که با کمک اعضای هیئت رئیسه و نظرات کارشناسانه خانواده والیبال تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار