مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: در حال حاضر 10 هزار و 32 نفر در روستاهای شهرستان مشگین‌شهر از خدمات بیمه‌ روستایی برخوردار شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا عبدالهی افزود: با توجه به فعالیت‌های بیمه روستایی در شهرستان مشگین‌شهر تاکنون 10 هزار و 32 نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از خدمات بیمه روستایی بهره‌مند شدند که برنامه‌ریزی برای افزایش تحت پوششان بیمه روستایی ادامه دارد.

وی گفت: از آمار کل بیمه شدگان روستایی در مشگین‌شهر تعدا 8 هزار و 651 نفر به صورت عادی و 967 نفر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و 414 نفر نیز توسط اداره بهزیستی مشگین‌شهر بیمه شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل افزود: مستمری بگیران جمعیت روستایی و عشایری شهرستان مشگین‌شهر نیز بیش از 10 هزار نفر هستند که در حال حاضر خدمات‌رسانی بیمه اجتماعی در مشگین‌شهر نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

عبداللهی بیان کرد: هم‌اکنون 12 کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در روستاهای مشگین‌شهر فعالیت می‌کنند که امیدواریم با ادامه روند خدمات‌رسانی به روستاییان شاهد افزایش آمار جمعیتی پایدار در روستاها و کاهش مهاجرت به شهرها باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.