با توجه به اینکه کرمان بهشت معادن است موزه معدن ایجاد می شود تا بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بهتر و بیشتر این استان گرانبها را بشناسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان گفت : سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان از نظر تعداد اعضا ، خدمات و آموزش جزء سازمان های برتر کشور است .

آقای رُخ افزود : سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان نخستین سازمانی است که دارای اداره کل آموزش است و دوره های آموزشی را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد : سازمان نظام مهندسی معدن مغز متفکر و بازوی قوی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان به مهمترین هدف این سازمان اشاره کرد و گفت : کاهش اتفاقات و حوادث در معادن نخستین و مهمترین هدفی است که به دنبال آن هستیم.

وی افزود : نظارت بر استاندارد بودن معادن ، انجام کارههای مربوط به صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ،انجام کلیه فعالیت های مربوط به صدور پروانه های اکتشاف ، بهره برداری ، کسب و ایجاد پنجره ای واحد برای ارتباط بین سازمان های مختلف برای بهره برداری و اکتشاف معادن از جمله اقدامات دیگری است که در دستور کار است.

رخ در پایان از ساخت موزه معدن خبر دادو گفت : به زودی در کرمان ساختمانی به عنوان موزه معدن ساخته می شود تا کرمان که بهشت معادن است بیشتر دیده شود و مواد معدنی در یک مکان مشخص باشند تا بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بیشتر این استان گرانبها را بشناسند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث ، موزه ، معدن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.