در مراسمی اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میرجاوه با مراجعه به مرکز شماره 5 زاهدان به هم دستبند دوستی اهداء کردند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت : اعضای مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه در طرح " مراکز دوست " یک روز مهمان مرکز شماره‌ی پنج زاهدان بودند.

معزی افزود : در این راستا پانزده عضو مرکز میرجاوه، که در هفتاد و پنج کیلومتری شرق زاهدان قراردارد، در کارگاه بحث آزاد با موضوع دوستی و دوست‌یابی شرکت کردند و پس از، دست‌بند دوستی و کارت‌هایی که با جمله‌های دوستانه زینت یافته‌بودبه یکدیگر اهداء کردند .

وی خاطرنشان کرد : همچنین با هدف افزایش مهارت‌های زندگی، اعضاء در کارگاه آشپزی شرکت کردند و با طریقه‌ی پخت تعدادی از غذاهای محلی بلوچی و سیستانی آشنا شدند.

وی اظهار کرد : انجام بازی‌های بومی و محلی استان، بخش دیگری از برنامه‌ی شادی بود که در مرکز پنج اجراشد و لحظه‌های خاطره‌انگیزی برای 30 عضو دختر این دو مرکز رقم زد.

گفتنی‌است طرح " مراکز دوست " از هفته‌ی وحدت چهار سال پیش در استان آغاز شد و پس از آن در تمام فصل‌های سال همواره در مراکز اجرا شده‌است و بر اساس آن اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون که در یک شهر، یا در شهرهای مجاور یک‌دیگر حضور دارند، در حالی‌که پیغام دوستی با خود دارند، با یکدیگر دیدار می کنند .

انتهای پیام//گ


برچسب ها: کودکان ، شیعه ، سنی ، زاهدان ، میرجاوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.