رئیس بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش گفت : همزمان با آغاز رزمایش ولایت 94 بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش، جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیماران در منطقه کنارک استان سیستان و بلوچستان برپا شده است.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ناخدا دوم سلطانزاده در خصوص برپایی این بیمارستان افزود : «سامانه سیار و بیمارستان صحرایی نبی اکرم(ص)» درمحدوده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان مشغول خدمت رسانی است.

مصطفی سعیدی نیا تصریح کرد : بیمارستان صحرایی ارتش از ابتدای بهمن ماه جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان کنارک و روستاهای مجاور برپا شده است و تا آخرین روز برگزاری رزمایش ولایت 94 ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خدمات در بیمارستان صحرایی ارتش کاملا رایگان است افزود: روزانه به 1000 تا 1200 نفر در این بیمارستان انواع خدمات پزشکی ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه اتوبوس سیار برای خدمات رسانی به روستاهای مجاور نیز ارسال می شود تا در مکان های که دسترسی مردم به این بیمارستان مقدور نیست خدمات پزشکی ارائه شود.

وی بیان کرد :  بیماران کمتر برخوردار روستایی با حضور در این بیمارستان صحرایی 30 تختخوابه از خدمات متنوع بهداشتی و درمانی ازجمله آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، اتاق استریل، اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه، بخش جراحی، بخش داخلی، سونوگرافی، مامایی و داروخانه به صورت رایگان بهره مند شدند.

معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت :  در مدت یاد شده متخصصان بیهوشی، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، چشم، اطفال و رادیولوژی به صورت روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به ارایه خدمات متنوع درمانی به مراجعه کنندگان به این سامانه سایر و بیمارستانی پرداختند که بیشترین مراجعه کنندگان از خدمات پزشکان متخصص اطفال، داخلی و اتاق عمل استفاده کردند.

انتهای پیام//گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.