فرماندار شهرستان اهر، خواستار تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها در شهرستان اهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی، در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: امسال میزان تسهیلات اختصاص یافته مشاغل خانگی به شهرستان اهر 8 میلیارد و 860 میلیون ریال با 145 طرح  می باشد که تاکنون برای 14 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

وی، افزود: با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال قرار داریم از دستگاه های اجرایی و بانک ها انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به معرفی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از تشکیل کمیته کارشناسی نظارت بر طرح های مشاغل خانگی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته نظارت به هزینه کرد وام های پرداختی در محل مربوطه است و از اعضای این کمیته انتظار داریم پیگیر روند جذب و پرداخت تسهیلات و همچنین ایجاد اشتغال باشند و گزارش خود را به صورت منظم اعلام کنند.

 وی،با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هیچ محدودیتی وجود ندارد افزود: پرداخت های  تسهیلات مشاغل خانگی به صورت شناور است و اگر بتوانیم به موقع تسهیلات اختصاص یافته به شهرستان اهر را پرداخت نمائیم می توان اعتبارات شهرستان های دیگر را که نتوانسته اند پرداخت نمایند جذب کرد.

عابدی، با بیان اینکه بیکاری و ایجاد اشتغال به یک دغدغه برای مسئولان شهرستان اهر تبدیل شده است گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر دارای پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در بخش های کشاورزی، گردشگری و معدنی است از سرمایه گذاری در این بخش ها در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان اهر حمایت می شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.