مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از فعالیت 36 راهدار در جاده های استان اردبیل خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی یوسف زاده گفت: نیروهای راهداری با شروع بارش های اخیر در جاده ها حضور فعال یافته اند و با بکارگیری امکانات و توان خود برای نگهداری و ایمن سازی راههای ارتباطی استان ایثارگرانه تلاش می کنند.

وی به مصرف یک هزار و 500 تن نمک برای یخ زدایی سطح جاده های استان در دو روز گذشته اشاره کرد و افزود: 36 راهدار با بکارگیری 234 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در جاده های استان فعالیت دارند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بارش اخیر برف توام با کولاک در برخی مناطق کوهستانی به ویژه گردنه ها هم اکنون نیز ادامه دارد و ارتفاع برف در گردنه های حیران و الماس به 70 سانتی متر نیز رسیده است.

یوسف زاده ادامه داد: نیروهای راهداری استان با بهره گیری از 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار بین راهی و راهدارخانه های مرکزی شهرستان ها فعالیت خود را به انجام می رسانند.

وی همچنین از استمرار فعالیت های راهداری زمستانی در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی ادامه بارش ها در استان تلاش های راهداران برای ایمن سازی تردد در محورهای مواصلاتی استان با تمام توان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.