حضور علمی کشورهای مسلمان زمینه ساز قدرت می شود.

حضور علمی کشورهای مسلمان زمینه ساز قدرت است
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاحیه دبیرخانه اقتصاد دانش‌بنیان بسیج اساتید مازندران و گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل گفت: اقتصاد مقاومتی کشور ما را از درون مستحکم کرده است و برای ایجاد اقتصاد مقاومتی باید به دنبال ایجاد الگوی بومی و الگویی که از فرهنگ انقلاب اسلامی بوده است.

سردار محمد مهدی نژاد با اشاره به حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل، افزود: این حماسه موجب پیچیده شدن طومار دشمن در جنگل‌ها شده و مردم آمل با آفریدن این حماسه برای نظام جمهوری اسلامی افتخارآفرینی اسلامی داشتند.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه نیاز است قرارداد راهبردی با کشورها داشته باشیم، گفت: حضور علمی در کشورهای مسلمان می‌تواند زمینه‌ساز قدرت شود.

سردار مهدی نژاد بابیان اینکه نیاز به علم نافع و عالم دین‌پرور داریم، افزود: علم بدون ایمان و ایمان بدون علم فایده‌ای ندارد وباید این‌ها درکنار یکدیگر باشند اگر ایران با آرمان‌های خود عرصه علمی را توسعه دهد برکات ارزشمندی ایجاد خواهد شد.

به گفته وی، صحنه به‌شدت در حال تغییر است که نیاز به علم‌داریم و می‌توانیم با بهره‌گیری از آن امور مختلف را درست کنیم که باید جایی برسیم تا تولیدکننده علم و معنا باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.