بازیگر نقش تیمور در سریال ـحالت خاص» که اولین حضورش در تلویزیون را تجربه می‌کند، راجع به کاراکتر «تیمور» حرف‌های جالبی دارد.

پوریا رحیمی‌سام، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش‌آفرینی‌اش در سریال «حالت خاص» گفت: «تیمور» شخصیت ثابتی است که با بازی در گونه‌ای متفاوت طیف گسترده‌ای از جوان‌های جامعه را نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: «تیمور» نماینده آدم‌ها و جوان‌هایی است که علی‌رغم شایستگی‌هایی که دارند، در موقعیت و جایگاه‌های مناسبی نیستند. او شخصیت متمایزی است که با نگاه متفاوت اربابی توانستیم، آنرا به نوعی گسترش دهیم که با مخاطبان بهتر و بیشتر تعامل و ارتباط داشته باشد.
 
رحیمی سام در خصوص اولین حضورش در مجموعه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: سریال «حالت خاص» اولین تجربه‌ حضور من در مجموعه‌های تلویزیونی است؛ اما پیش از این در تله‌فیلم‌های متفاوت و همچنین در فیلم‌های سینمایی «ناهید» و «احتمال باران اسیدی» بازی کرده‌ام.
 
وی به مجموعه تلویزیونی «حالت خاص» اشاره کرد و گفت: سریال «حالت خاص» از جمله مجموعه‌هایی است که فقط کمدی صرف را بیان نمی‌کند و با بحث روانشناختی که در درون خود مطرح کرده است، فقط قهقهه و خنده هدفش نیست؛ بلکه لبخند و حال خوب بینندگان سرلوحه کار «حالت خاص» است.
 
بازیگر فیلم سینمایی «ناهید» درباره جنس متفاوت بازی روی صحنه تئاتر و تلویزیون بیان کرد: بیان تفاوت‌ها بین ایفای نقش در صحنه تئاتر و قاب تلویزیون بسیار متفاوت است که استادان و پیشکسوتان‌ من بارها گفته‌اند و من در نهایت باید بگویم که بازی تئاتر به شناخت نوع در بازی و بازیگر مرتبط می‌شود. دلیل دوم اینکه تلویزیون طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در برمی‌گیرد و بازی در رسانه باید عامه فهم‌تر باشد، اما اجرا در تئاتر محدودتر می‌شود و مخاطب و ایفای نقش متمایز به خودش را می‌طلبد.
 
رحیمی‌سام خاطرنشان کرد: ساخت چنین مجموعه‌هایی مانند «حالت خاص» که با مفاهیم انسانی سروکار دارند،‌ جایش در رسانه‌ ملی خالی بود. مردم نیازشان به مجموعه‌های تک لوکیشن با ساختاری فقط کمدی نیست و باید این پایه را تقویت کنیم.
 
وی از همکاری با گروه طناز سریال «حالت خاص» اظهار داشت: در کل بازی در «حالت خاص» اولین تجربه‌ همکاری من با تلویزیون و این گروه بازیگری و کارگردانی بود.
 
رحیمی‌سام ادامه داد: اکثر بچه‌های گروه سریال «حالت خاص» همه از افراد با تجربه و بازیگران حرف‌ای طنز بوده‌‌اند و بسیار خرسندم که با گروهی همدل و همراه فرصت همکاری را پیدا کردم.
 
بازیگر فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» در خصوص نگاه‌های مثبت و منفی مخاطبان توضیح داد: مجموعه‌ تلویزیونی «حالت خاص» به خوبی توانسته در فضاهای مجازی بازخورد مثبتی داشته باشد و این اتفاق خوبی را رقم می‌زند که سازندگان را دلگرم به ساخت چنین مجموعه‌هایی می‌کند.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «حالت خاص» در پایان عنوان کرد: امیدوارم که سریال «حالت خاص» آدرس خوبی را برای خاص بودن و خاص شدن به مخاطبان داده باشد.
 
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «حالت خاص» به کارگردانی افشین‌ اربابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم بهادری و منصوره امی به عنوان اولین سریال شبکه نسیم، هر شب در ساعت 22 روی آنتن می‌رود.


 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار