عقاب پرنده اي است كه ميداند چگونه يك تهديد را به فرصت تبديل كند پس در سال جديد از عقاب كمتر نباشيم.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد ؛ در برنامه "صبحانه اقتصادي" بخش "تغيير نگرش و تصميم نو"  جمعه 8فروردين ماه  علي شاه حسيني براي شنوندگان  يكي ديگر از راه هاي تصميمگيري درست را مطرح كرد.

دراين  برنامه بيان شد كه ؛  همين كه راديو اقتصاد را مي شنويد يعني فكرتان اقتصادي است و به دنبال ايده هاي نو براي سالي متفوت هستيد.

عقاب موجودي است كه تقريبا همه موجودات دوست دارند جاي اين پرنده  باشند حتي ادمها هم دوست دارند عقاب مسلك باشند يعني اوج بگيرند قدرتمند و ريسك پذيرباشند.

عقاب براي اينكه به انسان پيام بدهد كه چرا در بالاترين نقطه آسمان آرام بال گشوده و لذت مي برد راهي را در پيش گرفته و راه اين است كه در تهديد و بحران گرداب آماده شده و در حالت خاص قرارگرفته در گرداب رها مي شود و در انتهاي گرداب با يك چرخش از بحران خارج مي شود و تهديدها را تبديل به فرصت مي كند.

ما انسان ها هم بايد مشكلات و تهديدها و بحران ها را بشناسيم و تجربه اندوخته و از انها به عنوان پلي براي موفقيت استفاده كنيم.

بسياري از افراد پس از تجربه تلخ از ترس شكست قبلي ديگر كاري انجام نمي دهند اما افراد ديگر بعد شكست دوباره شروع مي كنند پس  بياييد امسال تصميم بگيريم از شكست ها و تجربيات سال هاي قبل استفاده اي براي پيروزي كنيم.

راه حل تبديل اين شكست به يك فرصت پيروزي؛ تدبير و صبر و توسل و توكل و مشورت و تلاش است پس براي سال نو تصميم نو بگيريم تا  تهديدها را تبديل به فرصت كنيم.

برنامه "صبحانه اقتصادي" اول تا پانزدهم فروردين 1393 از ساعت 6:30 از راديو اقتصاد پخش مي‌شود و  دکتر علی شاه حسینی در  اين برنامه  با بخش تغيير نگرش "سال نو ، تصميم نو" ساعت 7:10 صبح  برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز براي شنوندگان توصيه هاي اقتصادي  دارد.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.