رانندگان تاکسی که ارواح مسافرشان هستند

برخی از رانندگان تاکسی در ژاپن ادعا می‌کنند پس از سونامی سال 2011 که خرابی بسیاری در این کشور به بار آورد، ارواح را سوار خودرویشان کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از رانندگان تاکسی در ژاپن ادعا می‌کنند پس از سونامی سال 2011 که خرابی بسیاری در این کشور به بار آورد، ارواح را سوار خودرویشان کرده‌اند. 7 نفر از 100 رانندگانی که با یوکو کادو، دانشجوی جامعه‌شناسی در توهوکو، مصاحبه داشتند تصدیق کردند که کرایه‌های خیالی و غیرواقعی به آن‌ها داده‌شده است.

خانم کادو به‌عنوان بخشی از پایان‌نامه‌ی تحصیلی‌اش به مدت یک سال هر هفته برای مصاحبه با رانندگان تاکسی به شهر ساحلی ایشینوماکی می‌رفت. او از هر 100 راننده سؤال یکسانی را می‌پرسید: آیا پس از فاجعه‌ی 2011 تجربه‌ای غیرعادی داشته‌اید؟

بسیاری از رانندگان به او توجهی نمی‌کردند، برخی حتی بسیار عصبانی می‌شدند اما 7 نفر پذیرفتند که داستانشان را بگویند.

از میان آن‌ها یکی از راننده‌ها داستانی تکان دهنده را شرح داد: تابستان 2011 نزدیکی ایستگاه ایشینوماکی زنی کهکت به تن داشت سوار تاکسی شد و گفت «لطفاً به ایستگاه میانمیهاما بروید». وقتی راننده به مسافر خاطرنشان کرد که در آن منطقه هیچ‌چیزی سالم نمانده است، زن با صدایی لرزان از او پرسید «آیا من مرده‌ام؟». راننده سریعاً به عقب نگاه کرد اما کسی روی صندلی عقب ننشسته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
یا ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
یا ابوالفضل
آخرین اخبار