معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اختصاص 5 میلیارد ریال بودجه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای 80 درصد طرح‌ها و ایده‌های فرابورس خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به فراهم شدن زمینه برای مشارکت داوطلبان تجاری سازی ایده در بورس ایده اظهار کرد: ارزیابی بورس ایده در تابلوی فرابورس باید با دقت و توجه بیشتری انجام شود، لذا برگزاری فستیوال به ویژه فستیوال تخصصی می تواند به این امر بسیار کمک کند.

دلیری در پاسخ به این سوال که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چه مقدار بودجه به این امر اختصاص داده است، تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای 80 درصد طرح‌ها و ایده‌های فرابورس 5 میلیارد ریال اختصاص می‌دهد.

وی تاکید کرد: در حال تلاش هستیم تا این مقدار بودجه را از طریق شورای سرمایه گذاری و از طریق فرهنگ سازی افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: هزینه‌های مختلف پژوهش و بودجه‌ی هر حوزه به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. 

دلیری بیان کرد: بورس ایده و اختراع ایجاد شده و صاحبان ایده‌ها و اختراع می‌توانند با حضور در بورس، ایده‌های خود را به مرحله تجاری سازی و فروش برسانند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار