برای نخستین بار در کشور و در حوزه ذبح شرعی:

فاز اول نرم افزار G2B در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی رونمایی شد

در گردهمایی مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه و ناظرین ذبح شرعی خراسان رضوی فاز اول نرم افزار G2B در استان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در اجرای سیاستهای دولت، مبنی بر توسعه دولت الکترونیک بخصوص گسترش سامانه های G2G(Government to Government) و G2B(Government to Government) با رویکرد توسعه افقی سامانه های نرم افزاری، این اداره کل اقدام به طراحی و تولید سامانه اختصاصی ناظرین ذبح شرعی کرده است.  
 
عباس خوشنویس با اشاره به اینکه این سامانه از اعتبارات اداره فناوری اطلاعات طراحی شده است، افزود: توسعه فناوری اطلاعات در دستگاه های اجرایی باید منجر به توسعه بین سازمانی شود لذا سامانه های G2G ، G2B ، G2C امکان ارتباط نرم افزاری بین دستگاه دولتی از یک سو و بخش خصوصی و ارباب رجوع را از سمت دیگر فراهم می نماید. 

وی امکان ثبت نام کشتارگاه، محل کشتارگاه، نام ناظر ذبح شرعی، ساعت ورود و خروج ناظرین به کشتارگاه، زمان شروع و پایان کشتار، نوع دام، تعدادکشتار سبک و سنگین و وضعیت وجوهات دریافتی را از جمله امکانات این سامانه بر شمرد و تصریح کرد: این سامانه، بر روی بستر فرایندساز اختصاصی اداره کل دامپزشکی استان پیاده سازی شده و امکان طراحی فرایند و توسعه و بهبود آن وجود دارد.

خوشنویس خاطر نشان کرد: این سامانه پل ارتباطی بین ناظرین ذبح شرعی و نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی است و نماینده ولی فقیه در دامپزشکی به کمک اطلاعات ثبت شده در سامانه توسط ناظرین ذبح شرعی نسبت به عملکرد ناظرین ذبح شرعی و وضعیت کشتار کشتارگاه اطلاع حاصل می کند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ذبح شرعی ، دامپزشکی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.